En begravning utan bröllop

Imorgon ska jag på begravning. Min första släkting som dör på "ålderns höst" (vinter). Men fortfarande inget bröllop i hela mitt liv, förutom en gång när jag var liten, och det minns jag knappt. Orättvist!! Kan ingen jag känner bara göra något wild and crazy och gifta sig? Självklart med mig närvarande, på första raden flitigt fotandes.

Tragiskt det där med Mr Ledger faktiskt. Inte för att jag kände honom, men han var ju.. bra.

Imorrn kväll är jag ledig, och jag har INGEN aning om vad jag ska göra. Längesen jag var ledig, kan man säga.. Vet inte vad man gör en ledig kväll längre. Jaja, jag får väl fixa en romantisk middag med me and myself, alltid lika stimulerande!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Äsch, det är min kusin som alltid tjatar om att jag ska komma på diverse ljuspartyn och handla upp csn-bidraget. Vilket jag gör. ;)

2008-01-24 @ 09:04:30
URL: http://myroundabout.blogspot.com
Postat av: Erica

Uppdatering, tack!:o)
Du ska förresten underhålla mig och mina vänner från Umeå under praktik veckorna.. Jag har ju ingen koll på Sundsvall längre.. pinsamt.:o) Vart går alla ut nuförtiden;o)

2008-01-31 @ 17:03:24
URL: http://erica86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0