B-kändis

Tjo!
Förrförra veckan upptäckte jag att reseguiden använt en av mina bilder i sitt nyhetsbrev som går ut till alla medlemmar. Förra veckan upptäckte jag att de använt en bild med mig framför kameran, till en artikel om Kroatien. 
Förra veckan bad de mig att skriva en artikel om Kas (Turkiet), där jag var för några veckor sedan. Så det har jag gjort! Vilka himla problem jag hade att dra ner artikeln till 2000 tecken, phui. Man vill ju skriva om ALLT. Iaf, de skulle meddela mig om artikeln publiceras, isåfall blir det ändera på deras hemsida, eller i tidningen. Eller både och. Jag hoppas på det sistnämnda. Isåfall kommer jag bli B-kändis ;) eller man måste nog gå ännu längre ner i skalan, kanske R-kändis. Jag hoppas iaf på ett mail från dem nästa vecka.

HÄR kan ni se artikeln om Kroatien med min bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0