Nagellack och aceton

Hmm, idag lyckades jag spilla ut en halv flaska nagellack på toan & badrumsgolvet hemma hos min karl. Det var bara att ge sig iväg ut i regnet och inhandla aceton. Jag tänkte att med min tur så skulle färgen på golvet säkert frätas bort, men det verkar ha gått bra :) Kanske borde smita dit igen, och kolla så det inte blivit några biverkningar i efterhand, så jag kan varna karln ifall hans badrum är totaldemolerat.. :)

Jag lånade en bok på biblo för 3 veckor sedan. Brott och straff heter den, en lagom liten bok på 632 sidor. Nu är det så att jag inte riktigt har börjat läsa den, och den ska vara tillbakalämnad den 18:e. Min jobbarkompis räknade ut att jag måste läsa 90 sidor per dag fr.o.m igår, för att hinna. Igår läste jag faktiskt till sidan 17. Tror ni att jag hinner?


image176

Flygande anka i Sidelake.

Kommentarer
Postat av: Allsvenskan 08

Kika gärna in min blogg och kommentera!
Vilket lag är bäst i allsvenskan?
http://fotbollsallsvenskan08.blogg.se

Ha det bra! :)

2008-03-12 @ 14:50:14
URL: http://fotbollsallsvenskan08.blogg.se
Postat av: Sofie

Tjo! Jag får så mycket för att jag köpte lägenheten å han va skyldig mig hälften..sen va han skyldig för tapeterna åxå. Jo, snart klart. Tapeter i hall å datarum kvar. Jag spinner på Hälsostudion..inte orka man fara in till stan eller..sinnes :D

2008-03-12 @ 21:39:31
URL: http://lillaste.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0