Fucking gatufest förstör mitt liv!

(för att förstå nedanstående bör ni veta att jag och min karl som även är min jobbarkompis planerat att åka mc till Turkiet i mitten till slutet av juni, ca 3 veckor).

Idag såg jag i tidningen att gatufesten är mellan 30 juni och 6 juli, VILKET FÖRSTÖR MIN SEMESTER :(( Åhh. Jag måste sluta anta saker. Först antog jag att min brors student var en vecka tidigare än den egentligen är, alltså 5 juni istället för 12:e. Förra året hade vi mycket folk (på restaurangen) under student/skolavslutning, så jag o S måste i vilket fall vara hemma då. Vi har en kille som jobbar åt oss 9-29 juni, men det spelar ju ingen roll nu.
Sedan tänkte jag att vi hinner ju åka ändå, efter studenten. Gatufesten börjar ju inte förrän den 7 juli. Men som sagt såg jag att den i år börjar i juni!! Hur kan det vara möjligt?!

Såå. Om vi åker den 13:e juni (fre den 13:e dessutom, vi kanske ska säga lördag istället..), så måste vi vara hemma till den 1-2 juli. Och då blir vår semester 2 ½ vecka. En vecka går till att åka dit/hem. Då har vi 1½ vecka sammanlagt i Turkiet.. Det gåår inte :/ Faan. What to dooooo? Jag har slut på förslag.
Trackback
RSS 2.0