idolbil(d)

Jag glömde berätta en sak. Förra fredagen besiktade jag bilen. Jag har (som vissa kanske vet) en ford sierra -88, nästan lika gammal som mig alltså.
Innan jag åkte dit kollade jag lufttryck i däcken och tvättade rutorna lite på macken. Då funkade allt som vanligt. Men när jag startade bilen på macken hände nått.. Blinkersen slutade funka! När jag körde in bilen i garaget för besiktning funkade de inte heller.. men när jag körde därifrån funkade de igen! vettefasen vad som hände.. i vilket fall; det enda felet som rapporterades var att en mutter saknades på höger framdäck, och det behövdes ingen ombesiktning för detta. Förstår ni, min bil klarade besiktningen!!!!

image197

Några läsare har bett om en idolbil(d) på min sierra, så redaktionen har självklart letat fram en bild för er skull. Varsågoda! Skriv ut och häng upp på väggen (skriv kommentar så skickar jag originalbil(d)en till er). Min bil är alltså den till höger. Enjoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0