jobbbb, rod och mc

det har blivit rätt mycket jobb på sistone.
de senaste 17 dagarna har jag varit ledig en dag, och jobbat hel (både lunch och kväll) 11 dagar. Nu har jag jobbat 10 dagar i sträck. Men imorrn är jag LEEEDIG!!

Det ska väl firas med att städa, på nått sätt lyckas man dra fram mer kläder än man använder, och sen ligger de bara i högar på diverse ställen hemma.

Jaja, vad händer då..? I lördags var det Rod Stewart, vi hade alldeles smockat, och det blev lite problem med 4 pers som sa att de hade bokat, men inte fanns med. Vi hade egentligen inte ens plats för en extra.. Dumma jag satte dem vid ett bord, och strax efter kom de som bokat bordet. Mina räddande änglar var 6 pers som hade ätit redan, de trängde ihop sig på ett bord för 3 (tro mig, det var inte jag som föreslog dem!). Jag mutade dem med gratis kaffe :) Vi hade även öppet på morsdag, jag jobbade.. Var rädd att inga skulle komma eftersom vi inte annonserat ALLS, men det kom kring 50 pers på 3 timmar ;D fullt upp!

Rod Stewart-dagen var även mc-dagen, jag o S tog ett premiäråk i kortegen från Timrå till stan. Ställde mc:n precis utanför Åhlens o glassade lite på stan ett tag =P tyvärr dog både min och S mob på stan. så jag har inga bilder. (jag måste verkligen börja ta med mig riktiga kameran, mobilkameran är ju bara skräp egentligen)..

S mamma är här, första gången jag träffar henne. Hon är jättesöt, det är himla synd att hon varken kan svenska eller engelska, och jag kan mest mat-ord, siffror och färger (och förstås svordomar, salak) på turkiska. meeen det gick bra att spela uno på balkongen ikväll iaf ;) vi ska hem till min mor och fika imorrn kväll, vädret ser ut att bli stråålande!

Trackback
RSS 2.0