Photoshop leeek

image187

Såg en ny lektion i photoshopkursen idag, blev lite inspirerad av utmaningen att mixa ihop tre olika djur till ett. Än så länge har jag bara gjort hälften, men det är rätt kul =)
Det är alltså en anka i Sidsjön, som fastnat ihop med en leksaksåsna (den i shrek) och gethorn/öron i göteborg. Och husen/himlen är vid norra berget.

Ska åka till morfar och kratta löv nu hela kvällen, men när jag har tid ska jag byta färg osv också :)

ciaao!

Förresten är mina fönster klara nu, de hade missat att sätta fast fönsterhyllorna utanför, plus att de missat att ge mig en manual. När jag fick den flörtade jag lite med killen, och frågade om han hade en borrmaskin att sätta fast mina gardinhållare också, eftersom jag inte har nån egen. Så han kirrade biffen ;D

återigen, ciaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0