Fastnade med bilen

Jahapp, idag hade jag redovisning och fick betyg i kommunikationskursen. Jag fick mvg :D :D trodde jag inte, men det är väl bara att tacka och ta emot.
När jag skulle åka hem (för en gångs skull hade jag inte Emilie med mig) hade jag parkerat i en liten slänt, och jag fick inte upp bilen. Den satt fast, jag bara slirade o slirade. Försökte lägga papper och grenar osv under däcket, men inget gick. Till slut kom en kvinna i en Volvo o hjälpte mig, vi tog en lina jag hade i bilen. Men hennes däck slirade också... (dagens ängel som stannade och hjälpte mig!) men tyvärr, bilen stod kvar. Såå jag fick gå hem. Fryser fortfarande!
Det ordnade sig iaf med att Senol (med ny fyrhjulsdriven superaudi) kom o drog upp bilen. Min lina gick dock sönder 2 ggr, så till slut åkte vi på Preem o köpte en riktig bogseringslina.

De ringde från tidningsjobbet, jag är tydligen fortfarande intressant, så de ska skicka över en tidning, och sedan ringa och telefonintervjua mig om nån vecka. Spännande.

Förresten låg jag och pratade med Tea igår kväll (natt) precis innan vi skulle sova. Hon sa nått om överviktiga människor. Mitt i en mening börjar jag avbryta jag henne, sen inser jag att jag har halvsomnat o drömt, och inser att min fråga inte passar riktigt in i samtalsämnet. Jag frågade iaf hur länge hajar klarar sig utan att äta :D knäppa människor drömmer knäppa drömmar, eller? :P

I söndags såg vi Madagaskar 2, den var jätteskoj, hihi. moto-moto!!

Kommentarer
Postat av: Carina

Grattis till ditt MVG!

2008-11-28 @ 11:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0