Dyr helg!

Förra veckan var jag ledig 3 dagar. Att vara ledig kostar!
I torsdags (första lediga dagen efter 10 dagars jobb) körde jag spinning och core, sen blev det klippning. Jag klippte lugg och är nöjd, det är skönt med lite hår som täcker ansiktet :P men S tycker att jag ser ut som min mamma. Inget ont med det men.. ;)

Vi köpte även guitar hero 3 i torsdags! Med två gitarrer! Putte sa att det var ganska dumt gjort eftersom nya guitar hero släpps i november. Men det kunde ju inte vi veta.. nu har vi iaf gitarrerna. Måste bara hitta minneskortet så vi kan spela fler låtar än de första ca 6 som är med i början :P

För flera månader sedan hade jag tagit ledigt fre den 17:e, pga inomhusfestivalen Love up North på stadshuset. Samma dag visade det sig dock att alla jag tänkte gå med inte hade råd, var sjuka eller skulle jobba dagen efter. Så, jag stod där helt ensam. Det löste sig genom att min kompis Carro som låg sjuk erbjöd mig att vara med hennes kompisar. Så, desperat som jag var blev det så :P det var trevligt, men jag hade haft en fruktansvärd dag och var helt slutkörd redan innan det började. Första bandet jag ville se hade ställt in, det andra var bra men jag var för trött för att uppskatta dem, och det sista bandet började spela 01.50, och då låg jag och sov... Gav upp vid kvart över ett. zzz.. Lagade förresten mat med Tea den kvällen också :)

I lördags blev det pizzalunch.. Sen jobb till 22.15. Några kompisar till oss var och käkade på restaurangen. S gick direkt med dem på oscar, så skulle jag möta upp dem där när jag slutat.. Jag gick dit, betalade in mig, och sen upptäckte jag att de satt på "gratissidan". Så det var bara att gå ut med min 80kronorsstämpel och gå in på andra sidan. Taskigt läge :P efter ett tag gick karlarna hem medan tjejerna gick över till andra sidan och dansade. Då fick jag lite kompensation för den misslyckade fredagskvällen!

Igår kom två vänner över till oss på middag. Jag gjorde en pestopaj som blev jättegod, och S gjorde sallad och lite röror. Kompisen hade tagit med sig efterrätt.. Trevligt värre!! Innan de kom hann vi med body pump, och då är det tillåtet att äta lite för mycket :)
Trackback
RSS 2.0