Nytt rekord!

Jag har varit ledig 3 kvällar i rad! New world record!! I söndags kom mamma hit o vi lagade lasagne och äppelpaj med vaniljvisp. Jättegött! Hon hade med sig massa halénskataloger, så vi bläddrade i dem. Nu har jag beställt 7 plagg därifrån för ca 1000:-. Phui. Hoppas att hälften åker tillbaka :P
I måndags och igår jobbade jag lunch. Men ikväll jobbar jag som vanligt, så nu sitter jag här. Tänkte kanske springa på stan och leta en halsduk eller vantar, eller bara kolla på lite serier o duscha :)
Igår hade jag inlämning på uppgift 2, så jag började med den på måndag kväll 22.30. Blev klar en timme senare. Det blev myyycket svammel! Men jag hoppas det går bra ändå.. Det blir lite luddigt när det inte finns nån fakta eller bok att gå efter.


Min o mammas lasagne, den svällde kan man säga!

Sa jag förresten att jag fick ett brev från posten förra veckan? Tydligen frankerade jag min ansökning till solenergitekniker i h-sand med ett frimärke (vilket var ett för lite), så de har inte ens fått mitt brev.... Kul, och jag som trodde att de bara hade fullt. Inte så konstigt att de inte hört av sig.. Lite besviken blir man ju.. TÄNK OM jag hade frankerat det rätt, då kanske jag inte jobbat kvar på restaurangen, då kanske jag varit på väg att skaffa ett nytt yrke just nu.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Sista ansökningsdagen för vårterminen är iaf 15:e oktober..sök nåt annat ;P

2008-10-08 @ 16:44:31
URL: http://lillaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0