Svampsoppa & snööö

* Det snöar!! Började i onsdags tror jag, jag blev glad som en liten unge!
* Jag gjorde svampsoppa idag, första gången, blev faktiskt jättegott med tanke på att jag inte hade hälften av ingredienserna hemma och fick höfta på nästan allt :P
* Igår började jag turkiskakursen. 8 veckor kvar tills jag kan prata flytande turkiska.. typ ;P
* Bakade kladdkaka med kokostäcke häromdan. Den är nästan slut.. Jag har ätit i genomsnitt 5 st/dag. Fråga mig inte hur jag fortfarande kan gå ner i vikt... Har kommit så långt att jag nästan är orolig över mig själv, jag kanske har mask i magen som äter upp all kladdkaka.
hmm. Som ni vet så jobbar jag ju varenda helg, så jag har inte mycket till umgängesliv. Det är faktiskt nästintill obefintligt.. På lördag ska vi iaf på fest efter jobbet. tror inte det var en halloweenfest, men man kanske ska hitta nån utklädnad ändå, kan ju se det som ett partytrick.. eller nått :P

Jag har börjat läsa Stieg Larssons millenniumserie, läser första boken nu, "män som hatar kvinnor". Den var seg i början, men nu har den blivit jättespännande!! Men jag har ju så mycket annat att göra, har installerat age of empires på datorn, som är ett spel jag spelade när jag var liten. Jag har några banor kvar, men det är väldigt svårt att slita sig innan man blivit klar :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0