Barista

Idag var jag på "nya" caféet barista för första gången. Jag och Emilie hittade mysigaste hörnan där man låg och myste bland massa kuddar och måste ta av sig skorna. Inte så lätt att äta, men det var ändå värt besväret ;) Emilie sa att hon skulle blogga om att vi såg boxer-Robert från tv-reklamen, så jag tänker bara kommentera fondväggen de har med massa björkar. Bilden är klonad på vissa ställen, så grenarna är kapade och bortsuddade på vissa ställen, vilket är otroligt störande när man har gått media och börjar tänka på det!
Det var jättemysigt iaf, men de tog bara kontanter så nu är jag skyldig Emilie en lunch! Goungen hade köpt en chokladask till mig och S, det hade verkligen inte behövts men jag är ju inte den som tackar nej till choklad i första taget =)

Har suttit på min uteplats ett tag, njutit lite av solen som kom efter regnet. Nu har jag bara 10 sidor kvar av boken jag läser av en turkisk författare. Vilken jobbig bok det har varit, men nu är jag stolt över mig själv som läst 517 sidor!

Lånade en ny bok idag på bibblan. Det tog ett tag innan vi hittade den på hyllan, vem kunde väl tro att Morgan är ett efternamn..? :P
Trackback
RSS 2.0