Blivit sambo!

Sådärja. Nu har ännu en vecka gått och jag har inte uppdaterat. Det var nog nu i fredags som jag hängde med Tea och hennes nya klasskompis Maria ut efter jag slutade jobba. Vi gick till Irish, eftersom vi mest ville ta en öl och snacka lite.. Just det! När det efter ett bra tag blev ledigt på 3 platser vid baren satte vi oss, Maria i mitten och jag o Tea på varsin sida om henne. Musiken var "något" hög, så vi försökte skrika så gott vi kunde till varandra, och hur noga jag än lyssnade så såg jag bara Teas läppar röra sig, men jag hörde inte ett ord. När vi kom hem kunde jag inte komma ifrån det underbara tjutandet när man försöker sova.. Men det var trevligt att komma ut :)

Dagen efter sa vi hejdå till Tea, som sovit över, och jag o S tog mc:n söderut för att ta en fika vid vattnet. Jag kollade på Café Juniskärs hemsida, o de skulle ha öppet. Vi åkte dit, men de hade såklart stängt.. Då åkte vi vidare till Skatan.. Också stängt. Vi hade åkt förbi ett värdshus, så vi åkte tillbaka dit o tog kaffe o bulle där. 7 mil för en kopp dåligt kaffe :P

Tea har flyttat in hos mig igen, i söndags. Vi har ställt in mormors gamla garderob så hon ska få plats med sina kläder.

Idag körde jag o S ben på gymmet, första gången för i år iaf.. Direkt efteråt var jag på afro (ledig idag!), så imorrn kommer jag att vara handikappad o inte kunna kliva ur sängen. Längtar!

När jag kom hem hade Tea köpt lax, så vi stekte den o fixade couscous med massa grönsaker i, och tzatziki. Gott!!


Maria, Tea, Tina på irish, fotat av nån som bjöd oss på öl.
Trackback
RSS 2.0