Födelsedagskalas avklarat

Gårdagen blev trevlig, laserhallen is the shit. :) Av 9 pers kom S 1:a, jag 2:a o Ante 3:a. YES, jag slog brorsan!!! Och icke att förglömma; min sambo Tea kom 4:a! Höhö.. men jag hoppas att alla hade lika skoj som jag. Sen blev det fika hos mig, min lägenhet är på gränsen till för liten när man ska ha kalas :P men alla kom in och fikat räckte till alla. Lite paketöppning (eller som vanligt i vår familj, massa paket!). 
Jag fick bl.a en chiliblomma (nån som vet om man kan äta chilin som växer på den?! :P), en snygg slickepott som var formad som en hand med största pekfingret =), en katt-mjölkkanna, duk, pengar, tvål & lotion med pump, polkagrisvodka (måste bara tillsätta vodkan), vantar, en liten hemgjord receptbok m.m.
Åkte till farmor o farfar och käkade middag, glass i hemgjorda strutar och fika med tårta. Jag var pretty full in my stomach på kvällen!!
 
Skjutsade S till tågstationen imorse, han och S jr åker till Turkiet mån-fre för att fira slutet på ramadan. Typ som julafton, man äter, äter och äter, och träffar massa släkt och vänner. Kul för dem! Jag vill också komma iväg nått :P Funderar på en tripp till sthlm den 10-12 okt, det är chokladfestival då ;)
Trackback
RSS 2.0