Hihi

Vilket underbart uppvaknande jag har fått idag! Det började med (nu räknar jag inte när Tea klev upp vid 7 o skulle till skolan ;P) att S och S jr ringde och sjöng hela happy birthdaysången. Sen såg jag att jag fått flera sms, redan! (TACK så jättemycket, jag har inga pengar på mobilen just nu men det ska snart åtgärdas!) Sofia, visst var det du som skrev från Australien kl 3 inatt? :D Hihi. Sötisar. Nu kan jag inte bestämma mig om jag ska gå på ica och köpa nått färskt bröd, eller om jag ska ta den gamla vanliga frullen naturell yoghurt med flingor/müsli/linfrön/russin/solroskärnor och banan om det finns ;P
Sen kommer mamma in till stan, ska ta en fika. Sen blir det jobb. Jaja, tänkte bara berätta om mitt härliga uppvaknande!

Och en sak till bara.. Inatt började 5:e säsongen av grey's i usa :D





Mer Sidsjön
Trackback
RSS 2.0