Eskilstunatripp.

Jag har glömt att skriva att jag var i Eskilstuna i helgen. Igår morse åkte jag, Emilie och Linnéa med min Volvo med vinterdäck. Vi jagade en verkstad som kunde byta däck på fre em, men alla höll på att stänga, så det fick bli vinterdäcken.
Vi kom fram på lör em, det blev mat direkt. Hann inte med att gå på stan. Tacos, funkar alltid! Sedan blev det party och utgång. Jag hade ingen kamera med mig, men det finns en hel del fina bilder av diverse danser m.m. Jag misstänker att några av dem dyker upp på facebook. Det var en våldsam kväll. Jag blev först slagen av någon precis på käken vid "tanden", och h-vete vad ont det gjorde. Det var bara att bita ihop och dansa vidare, och efter ett tag slår någon en flaska/glas av nått slag rakt på min skuldra (allt såklart av misstag, men ändå!). Det gjorde ont när jag sov och det gör fortfarande ont.
Natten spenderade vi tre på en självuppblåsbar madrass, där Emilie som sov mitterst hamnade nere i dalen (golvet) och jag o Linnéa hamnade på varsitt berg. Visst är det härligt med luftmadrasser! Även fast denna var aningen större o lyxigare än de vanliga blåröda :)
Vi begav oss aningen mörbultade hemöver, käkade lite mat och myste med glass på Tönnebro och kom hem för en dryg timme sedan. Det var en trevlig resa och en trevlig utekväll! Nu MÅSTE jag duscha!

Kommentarer
Postat av: Per-Anders

Nytt grymt blogginlägg från P-A.

2009-04-23 @ 21:50:20
URL: http://peranders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0