Kalas hos Tea

I fredags fyllde Tea år. Jag var där och fikade - två gånger :) trevligt trevligt! Däremellan jobbade jag, alla gäster kom samtidigt och jag som var ensam fick smsa efter backup. Det var tokigt, folk bara satte sig ner vid bord utan att komma till mig innan. Sen frågade jag om de hade bokat eller varför de satt där, då blev de förvånade och frågade om det var fullbokat eller. På en fredag. Jajaja, folk är folk :P
Efter andra besöket hos Tea var jag ut med Linnéa (välkommen hem!) och Angelina. Vi satt vid ett av fönstren vid baren. Helt plötsligt dunkade en man på fönstret bakom och pekade med "fingret" till några bakom oss. Han bankade så hårt att rutan till slut sprack, det kom vakter fort som fan och knuffade bort honom. Ett tag senare går en man med cowboyhatt förbi. Och helt plötsligt så ligger han och en kille till precis under våra fötter och sprattlar! Såg ut som att det skulle bli slagsmål, och alla skrek "kliv upp för fan!" så vakterna fick komma till undsättning. Igen. De blev iaf kompisar när de klivit upp.
Idag ska jag på pump, sen ska vi åka och bada, sen blir det förmodligen minigolf på nöjeshallen i Nacksta. Vill nån hänga med så är det bara att ringa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0