Mobilpratande körskolelärare

Det blev ändrade planer igår. Istället för bad och minigolf blev det pump (för mig) och bio. Aliens vs Monsters eller vad den hette. S jr gillade den, men vi tyckte den var lite tråkig och seg. Sedan gjorde S spaghetti o köttfärssås, hur gott som helst.

Ja, och träningen denna vecka då:
Mån (idag): Spinning
Tis: Jobbar lunch, tänkte träna på kvällen men vet inte vad
Ons: Pump
Tors: Ledig
Fre: Spinning
Lör: Ledig
Sön: Kanske pump
Det blir säkerligen några morgonpromenader också. Har verkligen fått in en rutin med spinning, pump, spinning, pump varje vecka. Följs inte till punkt och pricka, men då skulle väl livet bli lite väl förutsägbart.

Imorrn ska jag till tandläkaren och dra ut halva tanden. Jag är lite nervös! Jag har faktiskt dragit en tand förut, när jag var sex eller sju.
Men tänk om något går snett. Tänk vad läskigt att ta bort roten och skruven som finns där! Usch. Det kanske är bäst att de söver ner mig totalt :P

Och appropå rubriken! Förra veckan såg vi en körskolebil där föraren pratade i telefonen. De stannade till efter ett tag och bytte förare, tror att det var körskoleläraren som var mobilprataren. Är det såna vanor de lär sina elever!?
Trackback
RSS 2.0