Otrevliga människor

Måste bara kommentera en sak angående gårdagen på bishops. När vi satt där och hade trevligt kom en karl (en vanlig krogbesökare) fram till oss. Han påpekade hur unga vi såg ut att vara, max 16-17 år gamla, samt hur förvånad han var att vi ens kommit in på bishops utan att visa leg. Jag blev så arg så jag kokade, men jag kunde inte få fram en vettig motattack. Nu i efterhand är jag mest arg på mig själv för att jag inte kunde stå på mig och säga åt honom att dra åt pipsvängen. Jag måste börja försvara mig själv, varför har jag inte behövt göra det och lärt mig sånt förut? Nu blir jag bara mållös. Och vem fan bryr sig om vad såna människor säger egentligen.

Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ja, att du ens brydde dig? Han är bara avundsjuk på att han är gammal å inte ni. :P

2009-04-11 @ 18:19:53
URL: http://lillaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0