Tandvärk


Såhär ser mina små bäbisar ut nu. När är det dags att plantera om? Nån som vet? I don't!


Nu är jag less på den här tanden och jag vill inte knarka ibumetin och ipren dagarna i ända. Ooooont. :( På fredag ska stygnen tas bort.

För övrigt strålar solen från en blå himmel, så tanden är det enda jag klagar över idag.
Igår promenerade vi till Sidsjön, jag gick i kortärmat och solbrillor. Alla runt omkring oss åt glass, ett typiskt svenskt symptom när solen tittar fram minsta lilla :P

Vi planerar att åka till Anna i Eskilstuna i helgen (visst gör vi det fortfarande, Linnéa och Emilie, och, Anna? :D), och vi kanske ska ta min/vår bil, men då måste jag först se till att min Sierra fungerar ifall S behöver bil medan vi är borta. Den har stått sen slutet av januari, så jag misstänker att batteriet är dött. Ska ut och kolla nu! Sen blir det spinning på lunchen.

----------
Uppdatering: Min lilla pärla till Sierra startade fint på första försöket och den var väldigt pigg o kry att köra! Den kommer leva i minst hundra år till! :)
Trackback
RSS 2.0