Coldplay



Det blev ingen mc-resa till sthlm. Istället åkte vi med en kompis ner till sthlm på lördagen, svängde förbi Sala där biljetterna fanns. Väl framme i sthlm var vi på gulaschfest en snabbis innan vi släpptes av utanför Stockholms Stadion. Konserten var kanon! På aftonbladet stod det i recensionen att det kändes som att Coldplay bjudit in oss alla till en kräftskiva, så personligt och hemtrevligt var det :) De bjöd bl.a på stora gula ballonger i hela publikhavet. Senare klev de ner från scenen, gick genom hela publiken till en liten scen ca 50 m framför oss (vi satt på mitten av arenan) och körde några akustiska låtar. Niiice!

Dagen efter jagade vi tågbiljetter på tradera och åkte hem för 100 kr/st. En riktig budgetresa med andra ord! Jag saknade lite spänning med vår resa eftersom vi fick skjuts överallt o inte behövde ordna nånting själva, men det jämnade ut sig när vi höll på att missa tåget på väg hem! Vi kom till centralstationen ca 30 min före avgång men kollade på ankommande ist för avgående tåg. Slutade med en spurt till tåget, och max 20 sek efter att vi kommit in lämnade tåget stationen. Phuuui!

Nu har jag börjat jobba igen, och det känns bättre än jag trodde. Jag var så jobbless under semestern, ville inte tillbaka. Men nu håller jag på att fixa med nya menyer osv så det är lite stimulerande, jag gillar att pussla med sånt! :)

Träningen går bra, igår blev det gym o idag spinning. Imorrn body pump och sen vet man aldrig vad som händer i framtiden. :P

Vi funderar på en resa till Barcelona, jag upptäckte en festival (BAM) som går av stapeln den 23-26/9. 26 är ju min födelsedag också, vore kul att vara där då och se The Hives som spelar! ;) Allt är dessutom gratis! Måste dock hitta en bra resa o boende först.. små detaljer bara. hmm.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha, ja..men han var ju även bäst på italienska i gänget va? :D hahaha.

2009-08-26 @ 22:53:27
URL: http://lillaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0