Medvind imorrn!

Imorrn hoppas jag på medvind, för då ska vi åka runt Alnön med m/s medvind o käka buffé. De har ett familjeerbjudande med 2 vuxna o ett barn för 495:- ist för 385:-/st. Vi är 9 vuxna o 3 barn som fick gå in som fyra "familjer". Skitbra!! På eftermiddagen ska vi grilla o fika hos pappa som har fyllt år. Härliga lediga söndagar! :)

Idag hjälpte jag Tea att köpa ett par jeans, hoppas hon blev nöjd bara för jag lurade på henne ett par som hon egentligen inte tänkt sig :D Jag hittade en klänning på Indiska, reapris 199:-, och när jag kom till kassan sa tjejen "det blir 99:-, halva reapriset!". Wohoo, vilken överraskning!

S har köpt en present till mig på ikea. Det är som en halvmåneformad platta som är mjuk under o hård ovanpå som man har i knät med datorn på. Bästa uppfinningen nånsin! Den är jätteskön, och nu slipper mina lår bli kokheta av att ha datorn där! Jag kan dessutom ha den som frukostbricka när jag äter frukost vid tvn! Just lovely my darling!!
Trackback
RSS 2.0