Nytt inlägg!

Tänkte bara lägga in ett nytt inlägg lagom till nästa lilla resa. Nu har hela min semester gått, jag har bara varit hemma sedan göteborgsresan, och det har varit såå skönt att vara ledig, men jag kände att jag behöver en utflykt till innan jobbet (och förhoppningsvis skolan) börjar på allvar.
I mitten av veckan kom jag på att jag vill åka till Stockholm, så jag googlade lite på vad som händer där i helgen. Upptäckte att Coldplay spelar ju! Så jag satte igång att söka biljetter på blocket, hittade några som vi ska hämta i Sala imorgon. Hoppas att säljaren är seriös, annars får ni ge snabba tips på plan B en lördagkväll i sthlm :P

Annars har jag träffat vänner och bekanta, plockat blåbär, varit på utflyttningsfest, haft kräftskiva, satt igång att träna på allvar igen, satt igång att spela gitarr igen (lite passivt men den är iaf omsträngad nu), försökt äta surströmming (med resultatet illamående), spelat badminton o fotboll, badat, grillat, åkt motorcykel och haft det ganska gött o slött här hemma. :)

Jag har gjort en sen anmälan på Beteendevetenskap - Datainriktning på miun i h-sand (dock på distans). Det är inte säkert att jag kommer in, men när jag sökte fanns det åtminstone lediga platser. Så det är bara att vänta och se.

Idag hälsade jag på Sandras lilla bäbis som fått 2 tänder och ålar omkring på golvet med mer eller mindre lyckat resultat. Hon kröp rakt på min väska på golvet, fastnade där och började gråta, stackarn :) Det vore ganska trevligt att ha en sån hemma, nått att kolla på ;) Hihi, nä men det är la gulligt med små ungar, åtminstone andras!

Sen blev det spinning, good mat o o vin och till sist bio, inglorious basterds. Det har blivit mkt bio denna sommar, tyvärr har jag glömt kortet på SF (fick jag ett mail om, hehe) och idag var det för lång kö för att jag skulle orka hämta det.

Just nu ser det väldigt regnigt ut, så jag antar att vi tar bilen ner till sthlm imorrn, men det vooore ju roligt med en mc-tripp! Har ju bara åkt till h-sand som längst förut ;P dags att se vad vi & mc:n går för.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0