Appropå Herman...

Jag glömde skriva om resultatet av Herman-kakan. Han gräddades på julaftonsmorgonen och på kvällen smakade vi Herman hos mamma, han var supergod.
Nu har jag tränat pump och precis ätit lunch. Var som vanligt sugen på något sött. Då hittade jag Herman kvar i kylskåpet, han är fortfarande färsk efter 6 dagar! Jag är impad :)

Igår gjorde vi sushi hos L, här kommer några mobilbilder därifrån.

1. E och L.
2. C, riskokarmästaren, tillagar rullarna.
3. C, L, J och S äter. :)

Förresten, vad mycket bilolyckor det är överallt! Folk måste lära sig att ta det lugnt i snön. Det var iaf en precis nedanför vårt hus, en bil hade kört in i en stolpe i korsningen. Jag fotade när jag gick förbi på väg till jobbet, och när jag zoomade in efteråt såg jag att reg numret var 911. Lite läskigt ironiskt...

Här är en annan bild på bilen.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Sushiälskare som jag är, måste jag bli förskräckt när jag ser vad ni har haft i sushin! Rökt lax och kräftstjärtar i lag!! OMG! Det ska vara rått! Rå lax, avocado, crabsticks och gurka. Annars smakar det ju bara salt. ;P

2009-12-30 @ 23:42:24
URL: http://lillaste.blogg.se/
Postat av: serkan

OMG, det måste vara svårt att vara du Sofie. Måste du vara så petig hela tiden? Tyvärr är inte alla perfekt som du. De bryr sig mer om trevligt sällskap och att ha roligt. Letar man inte fel hittar man inte fel, på det viset blir man kanske lyckligare. Peace to u

2009-12-31 @ 11:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0