Husdjuret Herman

Vi har fått ett husdjur som heter Herman. Han är en surdeg som jag ska ta hand om i 10 dagar då han kommer att växa till en supergod kaka. På måndag eller tisdag ska jag dela ut Herman till 4 vänner, vill ni ha en så hör av er!

Kille nr 3 knackade nyss på angående det kalla elementet, han hade med sig en man från styrelsen o meddelade att de ska köpa ett el-element som vi får använda så länge. De är då snälla i föreningen (Malin, det skulle de inte erbjuda på Lägdan va? ;D)

Förresten har vår tvättmaskin gått sönder. I helgen när vi tvättade började hela displayen blinka, det stod F12, och vi fick order att dra ur kontakten. Nu när vi skulle starta den funkar den inte... Jag ringde kundtjänst kl 13.10, och de stängde tydligen kl 13.. Suck. Garantin gick ut för några månader sen (från elgiganten). Får väl ta hem tvätten till mig istället. Och köpa en ny tvättmaskin.. Den höll NÄSTAN 2½ år, jääy.

Kommentarer
Postat av: Malin

haha, nej definitivt inte. Där brydde man sig inte...

2009-12-18 @ 20:36:25
Postat av: Angelica

Jag har också haft en Herman! Jag bakade ut honom i början av veckan och gud så god han blev :)

2009-12-18 @ 23:35:01
URL: http://angieb.blogg.se/
Postat av: Angelica

Hehe :) Jag använde choklad, äpplen o kanel, tog bort nötterna. Jag vet en tjej på jobbet som gjorde en saffranskaka, supergood :)

2009-12-19 @ 21:02:47
URL: http://angieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0