Juldan i bilder



Sanna Hjort fotade för fullt på juldan, jag bjuder på några bilder här. Vi spelade ölspelet i köket, medan andra körde ett parti twister i "rummet".
Jag fick tursiffran 666 när vi gick på oscar.
Sista bilden verkar Erica o Tea lite skeptiska till nånting jag försöker säga/göra ;P
De flesta av oss var så lockiga o fina, me like! Nu måste jag bara lära mig att locka mitt eget hår med platt/locktången jag fick i julklapp. Tack alla för en trevlig kväll!! Jag vill förresten ha fler bilder, vet att fler fotade so send me :)

Jag tog förresten en bild dagen efter. Party party!:)

Kommentarer
Postat av: Anna

Bah! Måste du ta det mest osmickrande fotot?? =P

Tack för senast! Det var såå skoj att se er igen! =)

2009-12-27 @ 15:19:49
Postat av: Carina

Ni verkar ha haft roligt. Och fina i håret är alla ;)



Kram från mamma

2009-12-27 @ 23:09:54
Postat av: Anna

Jag åkte ju hem igår! Ni är för långsamma =P

2009-12-27 @ 23:20:51
Postat av: Sofia

Det var verkligen ett sjukt hemskt foto pa Anna... haha. Det ser ut som att ni haft roligt i alla fall. Jag vill ocksa vara med!

2009-12-29 @ 00:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0