Mycket på g...

Okej, juldan är bestämd, alla är välkomna hem till mig före utgång, vissa föreslog dörrvakt men sånt ståhej brukar det inte bli så. =)

Igår gjorde jag en favorit i repris ang. skolbloggen. Jag ska göra mitt studieplatsbesök på måndag, och istället för söndag skulle vi skriva inlägget senast torsdag för att få kommentarer, efter en läsvecka med ca 900 sidor. Jag har inte läst allt, men tänkte ta igen det i helgen. Jobbade iaf igår kväll, började med inlägget en timme innan jobbet och fortsatte efter 22.30. Jag skickade in det vid 00.15, hoppas det godkänns ändå.. Några gäster satt kvar längre än stängningstid, jag kan skylla på dem att jag blev försenad, ha ha..

Det är mkt som händer omkring min o S lägenhet. Som jag sa häromdan att "det är så många killar som springer här så jag har inte koll på vilka ni är längre!" ;)
1. En kille ska fixa elementventilen, elementet läkte i höstas o kommer tydligen läka igen när det blir varmare till våren.
2. En kille ska försöka laga vårt parkettgolv som förstördes när elementet läkte.
3. En kille försöker laga elementet i sovrummet som är ISKALLT.
4. Grannarna spelar musik och partar halva nätterna, vilket vi blivit less på och tänkt anmäla, men folk sitter ju aldrig på sina kontor så vi ringer o ringer..
5. Nån ringde om min lägenhets ventilation, eftersom jag inte bytte fläkt i höstas blir det problem och vi ska ha möte i min lägenhet på tisdag.
6. Nån ringde om gästparkeringen som tillhör min förening, där jag haft min bil + vår bil + jobbilen som är avställd stående. De ringde mamma (eftersom sierran är skriven på henne) & S (eftersom jobbilen är skriven på honom) och var förbannade. Nu är jobbilen borta, o resten förklarat. Har dock väntat ett år på motorvärmarplats, de sa till mamma att de skulle ringa mig MEN.. Jag väntar tålmodigt.
7. Det har varit många problem med Volvon på sistone, igår lämnade vi in den (förhoppningsvis sista gången!) för att fixa vindrutetorkaren som nån idiot demolerade.

Orkar inte mer nu!! Ni fattar grejen, jag tycker synd om er om ni läst så långt om mitt OTROLIGT intressanta liv:)
Idag ska jag klippa mig och hämta ut mina glasögon som kommit, sen spinning o lite läsning. Nu frukost :)

Trackback
RSS 2.0