Sushi för nybörjare!



Sådärja, nu är nya fläkten uppsatt och min ventilation ska alltså bli mkt bättre. Den var ju tjusig som tur är! Ser ut som den förra men mer shiny ;P men så kostade det också.

Idag har jag storshoppat kläder på mellandagsrean. Jag som inte har mycket kläder alls, just det.. Köpte iaf en klänning, en skjorta till jobbet och lite tröjor. Jag är nöjd :) Skulle behöva ett par vinterstövlar också men det var ingen bytesrätt på dem så jag avvaktar o funderar lite..

Det verkar som att jag måste jobba på nyår, 4 pers har bokat idag.... mm, hoppas det blir mycket mer så det känns LITE nödvändigt att ha öppet iaf.

Imorrn ska jag till L, vi skulle tydligen göra egen sushi. Låter verkligen läskigt, jag har aldrig gjort det förut. Får se om jag vågar mig på sushi, kanske beställer en pizza istället ;)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Sushi är ju asagott ju! :D Trodde du gillade det? Eller vad åt du när jag träffade er på Sushibar? :D Iaf, skitenkelt att göra hemmalagad sushi!

2009-12-29 @ 00:31:15
URL: http://lillaste.blogg.se/
Postat av: Sofie

Hehe, jamen det är kul och när man lärt sig är det busenkelt. Men du måste kanske testa det lite mer då, jag tyckte det var äckligt från början, men sedan provade jag igen och igen, tillslut blev jag besatt :D Min favvomat nu!

2009-12-29 @ 13:44:13
URL: http://lillaste.blogg.se/
Postat av: Sofie

Kunde du äta ändå? :)

2009-12-29 @ 15:59:29
URL: http://lillaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0