Kändisbilen

Kommer ni ihåg bilden jag la upp på jobbilen? Och kanske även när jag berättade om hur bilen dog och vi ställde den "tillsvidare" på ica-parkeringen. ST har nu även uppmärksammat bilen, hahaha. Läs här och begrunda :P
Dags att bege sig till ica med spade och ta hem bilen innan nån annan gör det...

Förresten kanske vissa är nyfikna på mitt nya jobb. Jag åkte ju 110 mil för att provjobba en dag. Men, jag tackade nej till slut. Det är alldeles för mycket ändå nu, plus att det är ett säljjobb vi snackar om. Med BARA provision. Jag får ta risker en annan gång.

Förresten glömde jag att säga; jag såg två renar och två älgar vid vägkanten när jag satt i bussen på väg hem från Norrland! yeaaah ;)


Kommentarer
Postat av: Sofie

Brukar åka bil...tror bussen kostar runt 40 spänn. Har samåkt med studiegruppen hittills...får se hur det blir framöver dock.

2009-02-23 @ 15:13:55
URL: http://lillaste.blogg.se/
Postat av: Per-Anders

Jag har en utmaning till dig. Kolla in min blogg!

2009-02-23 @ 22:26:19
URL: http://peranders.blogg.se/
Postat av: Anonym

Heej! Vad hände med jobbet? Jag tror att du skulle ha provat på några månader och se hur det skulle gått. Menmen =) Puss!

2009-02-23 @ 22:37:22
Postat av: Sanna

Hej Tina! Förlåt att jag inte hörde av mig i helgen. Jag glömde mobilen i Stockholm och väl i Sundsvall var det så mycket hela tiden, med släkt och familjen och plugg, så jag hann och glömde helt bort att ringa, förlåt! Men allt är bara bra med mig, hoppas allt är bra med dig med! Vi borde bestämma och ta tid till att träffas, antingen när jag kommer upp igen, eller så får du jätte gärna komma ner hit och hälsa på, du är alltid välkommen! Vi hörs! Kramar!

2009-02-25 @ 07:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0