Lista

Okej Sofie, jag tar itu med listan för 3:e gången och hoppas på det bästa!

10 Första


Första bästa kompis - Therese Axelsson och Tea

Första bil - Första bil är Sierran, men första köpta bilen är volvon =)

Första kärlek - måste väl vara richard eller nån :P

Första husdjur - Matilda, min vita kanin!

Första semester - Teneriffa när jag var 1½!

Första jobb - På Holmö brygga, Tynderö

Första köpta skiva - Det kanske var sikta mot stjärnorna med Tea, annars Nordman eller GES eller nått.

Första piercing - Öronen, tror det var i mellanstadiet? Eller högstadiet kanske? :O

Första konsert - Nordman och Jerry Williams i Ö-vik

8 senaste

Senaste alkoholdrycken - Öl, lakritsshots och en rom & cola i lördags.

Senaste bilfärd - hmm. det var nog i söndags mellan bion och donken, och sen till jobbet. Eller, vi var ju till birsta & hämtade S jr i måndags!

Senaste filmen du såg - Sagan om Desperaux, matiné på bio i söndags ;)

Senast ringda telefonsamtal - Till S, första samtalet från min hemtelefon!

Senaste bubbelbadet - Förmodligen på badhuset i Timrå för fleera månader sedan.. Men jag badade i vanligt badkar i torsdags:)

Senast spelade CD-skiva - En Santana-skiva hos S.

Senaste gången du grät - Förrförra söndagen när jag ramlade i trappen på jobbet :P

Senaste måltiden - Gjorde precis en svampsoppa

6 har du någonsin

Dejtat en av dina bästa kompisar - Nope.

Blivit arresterad - Nope!

Blivit kär vid första ögonkastet - Jaa:P

Fastnat med blicken i någons urringning - Jaa, hos de med hängboobisar och alldeles för mkt urringning :P

Sagt att du älskar någon utan att mena det - Har jag väl, man var väl ung o dum :P

Busringt till någon - Hoho, jag ska aldrig mer prata med finsk dialekt..

7 saker du har på dig

1. Svarta mjukisar
2. Svart v-ringad t-shirt
3. Svarta strumpor
4. Svarta trosor med kotryck och en rosa kant
5. Vit BH med svart kant
6. Hårsnodd
7. Hårnålar

6 saker du har gjort idag

1. Ätit frukost
2. Ringt o ställt mig i kö till motorvärmarparkering
3. Tränat bodypump
4. Lagat mat
5. Gått med glasflaskor till insamlingen
6. Duschat (om 15 min)

5 favoritsaker utan rangordning

1. Datorn
2. Sängen
3. Kameran (får säga mobilen för det är oftast den jag använder nowadays)
4. Tuggummin
5. Nybilen =)

4 personer du kan berätta allt för

1. S
2. Mamma
3. Tea
alla dessa kan jag berätta i princip allt för. :P


3 val

Blått eller rött? Rött

Sommar eller vinter? Sommar

Choklad eller chips? Choklaad

2 saker att göra innan du dör

1. Resa mera mera mera
2. Köpa hus :)

1 sak du ångrar

Vissa dumma saker jag sagt utan att tänka efter FÖRE :P

4 personer du vill ska göra samma blogginlägg

Erica W
Sanna Hermansson
Anna R
Emilie R

Trackback
RSS 2.0