Luleå here I come!

Okej, om 3 timmar ska jag bege mig längre norrut än jag nånsin varit. 55 mil, 9 timmar enkel resa, till LULE! Börjar nya jobbet, och jag måste säga att jag är väldigt skeptisk till vissa saker, men förhoppningsvis reder det ut sig när jag får träffa dem IRL. Åker nattåg från Långsele (tror jag det var) och buss härifrån. Buss hela vägen hem. Jag valde att sova i den undre britsen på tåget, men det var visst fler som ville samma sak för jag fick överslafen. Jag som varken kan sova överst eller när jag reser.. Men det är bara att hålla ögonen öppna och munnen leende dagen efter! Ska sedan sova på "Tinas rum" (det tilltalade mig av nån anledning;P) och åka hem tidigt på tors morgon. Får se om jag hittar nån mysig restaurang på kvällen, jag är ju inte direkt bekant med staden :P
Känns faktiskt lite spännande nu, ett litet äventyr. Jag hoppas att allt går bra för mig ensam i Luleå. Det ska bara vara -18 där imorrn, nemas problemas för en mellannorrlänning som jag!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Lycka till!!!!

2009-02-18 @ 18:48:33
URL: http://lillaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0