Biteline

Idag var jag ledig, hela dagen. Har haft mycket ledighet nu under julhelgerna. Inget jag klagar över, inte förrän lönen kommer förstås :P speciellt med tanke på vilken konsument jag blivit.
Jag köpte en ny mobil i lördags, en 6220. Batteriluckan har inte gått att stänga, så idag var jag in och fick en ny lucka. Telefonen har 5 mpix kamera, så hädanefter kommer förhoppningsvis kvalitén på mina bloggbilder vara lite bättre!
Ni får ett smakprov här nedan.
Var på biteline med familyn idag, vi firade styvbror Andreas som fyllde år i söndags.
Bilderna ser lite halvtaskiga ut i mobilen, men precis som Vickan sa så blev de bättre i datorn!


Jag & mor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0