Jobbintervju per telefon

Jag har nyss haft en telefonintervju till ett jobb jag har sökt. Första gången jag har blivit telefonintervjuad om ett jobb, men jag måste säga att det var skönare än att sitta ansikte mot ansikte! Nu kunde jag ligga i soffan i mjukisar o knappa in allt han sa på laptopen :) Han ska iaf prata med sin chef och ringa mig nästa vecka för att berätta om jag får jobbet eller inte. Jag har som vanligt inte så höga förhoppningar, då slipper man bli besviken. Men det vore väldigt kul att testa nånting nytt!

Ska strax gå till turkiskakursen, och sen ska jag klippa mig. Vet inte hur men det ordnar sig! Vill nog spara ut håret en bit nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0