No sugar added

I lördags slutade jag äta sötsaker! Det är ett STORT steg för mig. Jag tänkte testa ett tag bara för att se om jag verkligen är beroende, och om jag skulle känna skillnad utan den dagliga kladdkakan och allt annat jag sätter i mig under en dag.

Igår trotsade jag mig själv och tyckte att "varför ska inte jag få äta en muffin om jag vill det?" så jag satte i mig en stor chokladmuffin och en pepparkaka. Efteråt hade jag ont i magen flera timmar! Det blev för mkt! Jag som brukar äta 3 muffins utan problem. Nu vill jag inte äta nått sött alls :P får se hur länge jag känner såhär, men bjuder nån så kommer jag inte tacka nej direkt. Så bjud mig helst inte på fika, haha


Kommentarer
Postat av: Sofie

Men skit i att göra min utmaning till dig då...gör det!

2009-01-30 @ 20:54:03
URL: http://lillaste.blogg.se/
Postat av: Per-Anders

Skulle vilja gratulera till steget att bli Volvoägare. Du kan numera betrakta dig som en ansvarsfull samhällsmedborgare. Det blir många vuxenpoäng där...

2009-01-30 @ 21:56:19
URL: http://peranders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0