Rubrik



Nästa julklapp - muffinsplåten.
Jag har nyss gjort chokladmuffins, frågan är hur jag ska få upp dem ur plåten utan att de går sönder. Får ge mig på det när muffinsen kallnat.. Misslyckas jag kan jag ju alltid äta upp dem själv :)

Helgen har varit, jaa, varierande. Fikade med min gamla bandkompis Alex (japp, vi har spelat i ett rockband. Jag spelade trummor och hon sjöng/spelade gitarr). Tea var också med o fikade, och det var jättetrevligt:) Igår åkte jag slalom med Sanna, det var några plusgrader vilket bara var skönt, för snön i backen var helt ok och man slapp frysa!

Och snart kommer Jossan hit. Trevligt värre!
Denna vecka är det gratisvecka på ego där jag tränar. Såå alla som vill träna gratis, kom o träna med mig eller utan mig om ni vill. :P Min veckoplanering denna vecka är afrodans tis kl 12, pump ons kl 12, spinning fre 11.45 och kanske nånting på söndag också. Förra veckan körde jag o S igång med gymträning, bröst/triceps på tis och rygg/biceps på ons, och jag hade sån trääääningsvärk! Tea, jag kan visst få träningsvärk - när jag gymmar. Nu har det gått över, så nu gäller det bara att fortsätta på samma spår.

Trackback
RSS 2.0