Gatufeststress

Idag är det sista dagen på gatufesten. Jag har jobbat både dag o kväll sen i tisdags. Igår var jag ut efteråt och såg Moneybrother (se bilder här nedan) m.m, det var jättetrevligt tjejer!! Det enda som saknades var tjurridningen. Jag hade velat se den där perfekta hållningen ;P


Imorse var det tungt, skulle upp efter ca 4 timmars sömn o vakta tältet tills vi öppnade. Jag hittade en tia på marken vid vår servering, och en tia till på en stol, så jag gick till hemköp o köpte ägg o bröd - omelettfrukost :) 
Det var dock så lugnt på lunchen idag, så jag fick sluta. Kom precis hem, ska vila upp mig lite tills jobbet börjar igen om 2 timmar.. efter jobbet ska vi packa ihop hela tältet kl 02 på natten, kommer väl hålla på till morgonkvisten.
Jag är trööött, och less. Men det är nog mest pga tröttheten. Eller så är jag trött pga lessheten, hmm? :P

Har fått svar från solenergiutbildningen, jag kom inte in. Nu behöver jag en ny plan för hösten.. Känner mig så omotiverad till allt. Blä. Men det är nog tröttheten.. hmm. Jag behöver drömmar och framtidsplaner. Vart finns de?

En positiv sak är iaf att S kommer få tillbaka körkortet den 20:e juli, alltså bara om 2 veckor! Vi skrev värsta brevet om hur mkt han behöver bilen, och tydligen kan man påverka statens beslut :) Annars hade de sagt 2-3 månader, men nu behöver han bara vänta 1 månad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0