Ruskiga vuxenpoäng till moi!

Är ni beredda på största vuxenpoängen? Jag har beställt ett campingkort! Med favoritboende "husvagn" ;)
Förklaring: Vi ska på U2 i Göteborg om 2 veckor. Trodde att vi hade boende fixat, men det sket sig. Eftersom ALLA rum på hotell, vandrarhem m.m. är fullbokade var vår bästa lösning att ta pappas husvagn o campa några dagar. Det kan bli spännande med tanke på att ingen av oss kört husvagn förut, och då börjar man lite smått med en gbg-tripp på nästan 80 mil enkel resa, som måste genomföras på en dag. Phuuui.
Vi hittade en camping med 5 min spårvagnsresa från Liseberg, perfekt. Igår när jag skulle boka hade det blivit fullbokat (panik!), så vi hittade en annan camping ist. Men imorse när jag skulle boka den andra fanns det ledigt på den första igen, yesss ;)

För övrigt har jag varit superkvinnan denna vecka. I måndags åkte jag till morfars hus o storstädade, vi ska ju sälja det så småningom när det blivit tömt. Familjen arbetar dag o natt med att tömma o städa o skura. Sen köpte jag blommor till balkongen o åkte till jobbet.
På tis planterade jag hälften av blommorna efter en morgonpromenad, sen spinning, tvättstuga o massa annat före jobbet.
I onsdags var jag ledig, då blev det body pump efter en timmes morgonpromenad. Sedan hämtade jag cykeln som jag lämnat in på PO:s, de skulle sätta fast ett stöd (som ju inte ingår när man köper dagens cyklar). När jag skulle betala sa de "vi bjuder på stödet, som ett stöd!". Lustigkurrar, men himla uppskattat!

Sen CYKLADE vi till mamma i Timrå, 45 min tog det bara. Är lite öm i rumpan idag, men ingen träningsvärk, trots både pump o långcykling! Hos mamma blev det iaf hamburgergrillning, 15 pers var vi. Trevligt trevligt!
Sen bilfärd tillbaka till stan, mötte upp lite vänner på o'learys uteservering o drack daiquiris, åter igen trevligt trevligt!

Idag cyklade vi till kubenbadet för att sola o bada lite. Vi käkade först lunchen som vi tagit med oss, då blev himlen helt svart. Solen var borta, istället började det åska. Vi betalade alltså in oss för att äta lunch där inne o åka hem :P på hemvägen kom regnet och det blixtrade för fullt. Slog på en film hemma istället, när åskan lugnat sig lite.

Kommentarer
Postat av: Carina

Pratade med Agneta o hon berättade att Linus skaffade campingkort redan i fjol. Och han är ju ett år yngre än vad du är ;).

Kram mamma

2009-07-26 @ 20:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0