Söndag igen

Nu har det gått ännu en vecka. Jag ogillar skarpt egos sommarschema, som bara innebär att jag kan träna på tis & ons, resten av lunchpassen + förmiddagspumpen på söndag är borta. Skulle ju kunna gå ut o springa, men vädret lockar inte alltför mkt. Ända sen vi fick ledigt efter gf har det regnat. Igår tog vi dock en åktur med cyklarna, 1 timme var vi ute. Duktigt av oss! Och idag har vi spelat lite minigolf vid tonhallen, det gick inte så bra för nån av oss, men S vann iaf med en halvt sönderslagen läpp som pris.. :P

Nu har första beskedet till högskolan kommit, och det verkar som att alla kompisar flyr staden igen. Det har ju varit trevligt så länge det varat, men vad ska jag göra då? :P Jag har kommit in på Folkhälsovetenskap med inriktning mot samhällsplanering, och två småkurser i foto och webinformatik. Kurserna låter ju skoj vid sidan om, men frågan är... folkhälsovetenskap, vad gör man då, var kan jag jobba, får jag arbetskamrater, vad krävs av mig? Jag kanske borde prata med nån som vet. Det låter ju rätt skoj faktiskt, men det är ju en massa frågor :P utbildningen är på distans från Blekinge tekniska. Tror det fanns nån annan sorts folkhälsovetenskap i Sundsvall, man kanske ska satsa på det istället o slippa distans.

Jaaja. Ses ! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0