Favorit i repris

Okej, vi kör ett till mobilbildsinlägg.


Fre: Grillade med vänner hos mig. Det blev en riktig hallumi- & avokadokväll, även fast vi grillade kött också :) Sedan gick vi i höga klackar mot stadshuset. Dyrare inträde än vanligt, det var visst Club Kajal-kväll, dvs synth o techno heeela kvällen. Det gick inte ens att önska en låt. Så efter att ha dansat till ett monotont dunk-dunk-dunk-dunk gick vi vidare till det mest pinsamma dansstället i Sundsvall (nämner inga namn). Till slut gick vi tillbaka till mig o drack te :)

Lör: Åkte äntligen mc igen! Men vi tog det väldigt luuugnt :) Vi hamnade på Sidsjö café, käkade lite kladdkaka o njöt i solen som äntligen tittat fram, favorit i repris!  Jag testade att sitta på mc:n ensam (inte köra, bara sitta!), och jag måste nog ta mc-kort jag också! Wow =) Sen jobb och lite time-out på kvällen.


Sön: Åkte till Skatan och lunchade - fisksoppa o sill- & strömmingstallrik. Gott, mysigt, mer sol!
 
Sen blev det fiske med Ante i stora Bandsjön. Det har ju öst ner regn på sistone, så vattenytan har höjts med kanske 1 meter :P Jag var dyblöt om skor & strumpor redan när vi gick på stigen mot båten, sen hade vi inget öskar, så vi fick ta locket till fiskeväskan. Till slut kom vi ut på sjön. Jättedåligt med napp, jag fick bara upp en fisk, en sketen gädda som vi släppte tillbaka. Var ju ute efter abborre! Men härligt att komma ut på sjön o relaxa ett tag :)
Trackback
RSS 2.0