Midsommarhelgen

I fredags hade vi lite beslutsångest vad vi skulle göra. Vi var ju lediga båda två, och det händer inte alltför ofta. Vi tog mc:n motorvägen norrut bara för att åka lite, det var ju rätt längesen. Vårt mål var egentligen norra berget. Nästan framme i Birsta hör vi en polissiren. En polismc. Det slutade med ett indraget körkort några månader+böter, och jag får vara taxi resten av sommaren, och mc kan vi glömma (om inte jag tar mckort). Hoppas att inte hela sommaren är slut när han får det tillbaka.

Vi åkte ändå till norra berget, sen bar det iväg till Timrå. Grillade god kyckling o åt glass med jordgubbar. Spelade lite badminton. Vi sov över i Timrå, o dagen efter blev det en promenad före jobbet. Förutom ett samtal med farbror polisen som fick komma o hämta några stackars gäster gick det bra, det kom lite lagom med folk.

Idag körde jag pump, sen åkte vi till norra berget o spelade fotboll o käkade glass. Nu väntar vi på att magarna ska börja kurra så vi kan starta grillen, hambuuurgers nästa. Idag kom sommaren nämligen tillbaka, så jag antar att minst 7 av 10 grillar ikväll! (förutom mina grannar som jag misstänker äter surströmming..)
Hoppas ni haft en fin midsommar! Min har varit fin förutom de smärre missödena, men sånt hör väl till I guess.
Trackback
RSS 2.0