Muse?

Igår var jag iväg till Timrå för att kolla upp problemen med sierran. Verkstadskillen sa nämligen att om han börjar fixa mina små problem så KAN det hända nya saker på vägen eftersom min bil är så gammal (och rostig = den kan falla ihop i princip ;P). Han ville iaf kolla på bilen innan han började röra nånting. Men igår när jag kom hade han inte tid, så jag måste åka igen idag. Det roliga är att motorvägen är avstängd, så man måste åka förbi Tunadal vilket tar tiiid. Så det blir mkt körning, får veta idag om jag måste åka dit igen o han kan fixa bilen.. Annars blir det skroten nästa. Nån sa att man får 500:- för det, men jag trodde att de tagit bort den premien? Nån som vet?

Igår var jag på spinning + morgonpromenad, idag blir det pump. Kanske spinning igen på fre.
Ikväll blir det eventuellt fotboll efter jobbet, we'll see, we'll see. Alltså kolla på Sverigematchen, inte spela själv :P det regnar ju.

Jag vill gå på Muse den 24 okt, vill nån hänga med??

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ja, det ska bli sjukt roligt! 470kr, rätt dyrt :/ Om du ska lyckas få biljett borde du kolla upp det lite snabbt, det var näst intill slutsålt dagen efter släppet.

2009-06-11 @ 00:56:43
URL: http://lillaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0