Sommar o sol!

 Jag har fullt upp med att vara ute o göra andra saker än att uppdatera på bloggen. Det har blivit passivt på träningsfronten också, men det gör inget. I onsdags tog jag ledigt på kvällen för att sitta på oscars uteservering med vännerna o käka middag. Riktigt trevligt, det måste göras om.

 I torsdags blev det solande med Jossan i Sidsjön. Hon badade, inte jag.

 I fredags åkte vi till Sidsjö café och köpte varsin glass o bara njöt i solen (eller faktiskt under ett parasoll som flög iväg ex antal ggr :P)

 I lördags åkte vi till Birsta o köpte en ny cykel till S. Jag upptäckte häromdan att min gamla cykel (som jag haft sen mellanstadiet tror jag) har värdelösa bromsar o är lite skev i bakhjulet, så jag köpte en cykel jag med! Det var faktiskt på tiden, o jag hittade en lagom billig som verkar jättebra. Planen var att cykla till Tranviken på söndagen men..

 Vi tog bilen till Tranviken istället, och det var skönt det med. Supervarmt, kallt i vattnet men badpremiär för mig, 3 ggr badade jag! Massor med folk där, och 2,2 mil är skönare att köra bil med ac än att cykla ;) Hehe, men när vi har mer tid blir det cykling!
På kvällen blev det tacos och besök av Erica, lite UNO-spel o sen snack med Erica o Tea på min utegård.

Idag var jag med Tea i Sidsjön, vi badade =)

Imorrn börjar allvaret, då riggar vi upp 7 kryddor-tältet på gatufesten och sen blir det jobb jobb jobb fram tills på söndag. Hoppas på bra väder och mycket folk! Välkommen till vårt tält vid fisktorget/bungyjumpen/ån, vi har både grillat o kycklingsallad med öl, vin & cider. Och glass! =) Ses på gatufesten, eller på restaurangen, eller nån helt annanstans :)
Trackback
RSS 2.0