U2!?

Idag har jag varit ledig! Underbara lediga dagar :) La lite pussel, handlade, lunchade på Tandoori med Jossan, surrade några timmar hemma hos mig, tvättade samtidigt. Ringde Alex vid 16.45 för att höra om vi skulle fika kl 17 som vi bestämt, men hon hade *host* glömt bort det, hon hade nyss kommit hem så vi ska fika på lördag istället. Jag ändrade då mina planer och gick på Boxing istället för Pump (pump kan man ju köra när som helst), boxing var jätteskoj, lite som taebon som jag gick på förut. Ska försöka gå på det varje gång jag är ledig en onsdag (vilket blir kanske 1 gång/termin :P). Gjorde fisk med morötter, lök m.m. & kokt potatis till middag, förstår inte varför man inte äter fisk oftare, det är ju faktiskt gott! :) Nu sitter jag här och äter i lugn o ro, ska se lite serier och lyssna på U2:s nya album. Är lite sugen att gå på deras konsert på Ullevi nu i sommar, nån som är på? :)

Kommentarer
Postat av: Tea

Hello! Hehe näe det är jag inte bjuden på, men det förstår jag, känner dom ju inte =) Det där var ingen gigantisk hög.. Tror du skulle behöva rensa en gång till ;) Jag vill gå på box med dig nästa gång!! Puss

2009-03-11 @ 23:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0