Eclair


Min persiljekruka i vintersolen

Imorse hade jag tvättstuga (tänkte tvätta restaurangdukarna, men igår när jag kom till jobbet hade någon annan redan tvättat dem ;P), så jag planerade att gå hem o tvätta när S skjutsade S jr till dagis. Han sa att jag skulle skippa tvättstugan, han hade en överraskning till mig. Han bjussade oss på morgonfika på Eclair i Skönsmon! Jag tog det maffigaste som fanns, en brownie, kl 10 på morgonen :) Plus delar av S jr grodbakelse. Nu behöver jag nog inte baka idag. Kladdkakemuffinsen som jag o Sanna gjorde i måndags tog nämligen slut dagen efter (dvs igår). Hmmpf. Matvrak.
Häromdan pratade S med sin mor + pojkvän i Turkiet, han berättade för dem att jag inte är som vanliga människor, jag är heeelt galen i sötsaker och äter flera ggr mer än andra. Så de ska förbereda sig väl tills vi kommer, med massor av slisk! Turkish delight, jag längtar till Istanbul i maj :D
Trackback
RSS 2.0