Män som hatar kvinnor

I tisdags hade jag min lediga dag. Eller, jag jobbade lunch men det räknar jag knappt som att jobba.
Åkte till Birsta med Emilie, vi handlade och förberedde maten. Sen kom Jossan o Sanna. Det blev tacopaj, supergott! Morotskaka till efterrätt, även det supergott. Jag tog tre bitar, sen tvingade de andra mig att ställa undan kakan i kylen, nån gång måste det vara stopp. :P

Jag köpte ett sällskapsspel på ica maxi så vi provspelade det. "Med andra ord" heter det, skoj! Man tar en bricka ur en säck och ska förklara med andra ord vad som står på brickan. Den/de andra lagspelarna ska gissa rätt och den som fyller spelbrickan först vinner. Jag och Jossan vann, yesss :) Men jag var ganska värdelös på att gissa, får hjärnsläpp och kommer inte på några synonymer eller det rätta svaret.

Sen gick vi äntligen och såg "Män som hatar kvinnor". Eftersom jag har läst boken (som är grymt bra) men samtidigt hört från andra som sett boken att filmen var dålig, så hade jag nog låga förväntningar på filmen. Och jag tycker den var skitbra :D Kanske för att jag visste vad som skulle hända, jag satt och rös (ryste?) halva filmen :P


Sanna, Jossan, Emilie och sist (o även minst) - the banana!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0