Ett evigt pusslande

Igår drog jag fram mitt 1000-bitarspussel igen. Det är kluuurigt, allt ser likadant ut. Men nu är jag iaf klar med himlen.
Hela livet är faktiskt ett pusslande. Idag är jag som sagt ledig, och som vanligt har jag väldigt höga tankar om att kunna pussla ihop dagen och träffa folk jag inte hinner träffa annars o göra saker jag inte kan göra när jag jobbar på kvällarna. Gjorde lite planer, men folk drar sig ur och det blir inget av nånting. Nu har jag iaf gjort biffar, bakat kolakakor & lånat/lämnat tillbaka böcker. Ska snart till mamma och äta nybakade bullar, sen till pappa på middag, sen till backen med lite folk. Jag tänkte ge mig på att åka snowboard! :D
Men det är faktiskt otroligt skönt att bara vara hemma också. Tänkte gå på afron, men, näää.. Var ju på spinning igår o ska förmodligen på pump imorrn. Man måste ju återhämta sig också.
Imorgon blir det laserhallen, jag ringde och killen sa att det är halva priset denna vecka (sportlov) om man inte förbokar, så vi åker dit och chansar. Förhoppningsvis är det inte alltför långa köer, jag börjar ju jobba 16.30 imorrn.



1. Mina Kakor
2. Mitt Pussel

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh Tina, vad roligt! Jag ser verkligen fram emot att få besök! =) Vad glad jag blev nu! Ni är såå välkomna, och en helg passar bäst, ja.

2009-03-03 @ 18:55:33
Postat av: Sofia

Hah, blev du inspirerad?

2009-03-03 @ 20:52:41
URL: http://myroundabout.blogspot.com
Postat av: Sofia

Hah, blev du inspirerad?

2009-03-03 @ 20:56:09
URL: http://myroundabout.blogspot.com
Postat av: Angelica

Grymt snygga kakor =)

2009-03-04 @ 10:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0