Sunday, bloody sunday

På ett sätt är söndagar de värsta dagarna. Då är vi lediga och jag hinner tänka efter hur galet mycket jag jobbar egentligen. Och hur lite till liv/fritid jag har nuförtiden. Därför blev det inget vettigt gjort idag heller. Eller okej, jag tränade pump och vi handlade, sen började jag jobba 14.30. Finns inte mkt rum för aktiviteter, men söndagarna är ändå så himla sega ibland. Det är väl därför jag blir så less, jag har lite tid över, men aldrig tillräckligt för att planera in något.
På tisdag ska jag iaf vara helt ledig (längesen sist..!) och på söndag ska vi försööööka fixa nån som kan jobba så vi kan åka till Hassela eller nått. Det kanske blir laserhallen nån eftermiddag i veckan också, halva priset nu på sportlovet :) Hör av er om ni vill hänka på!! Ingen dag bestämd, men tiden måste vara efter 14 men före 17 :P

Jag köpte lite nya kläder i fredags, måste gå ut nån gång så jag får använda mitt nya extremt o-Tiniga klädesplagg :D

Förresten är mitt första hål lagat nu. Tandläkaren var såå imponerad att jag fixade det utan bedövning. Men det kanske hon säger till alla patienter?! Jag var helt skakis efteråt :P
Fick veta att de jämfört bilder på min rotfyllda tand med bilder från när den var nygjord. Och det svarta hålet de såg fanns då också, för 3 år sen. Så det är förmodligen bara rötterna som är formade så, typ. Jag ska iaf tillbaka den 16:e och "byta" lagning, eftersom den nuvarande är värdelös o ger mig infektioner o mat som fastnar. Vilket leder till hål i tandväggen. Och då är det kört. Bla bla bla. Det kostar lika mkt som det andra hålet gjorde. Positiva nyheter alltså :P

Trackback
RSS 2.0