SPArtylite

Jag tänkte lägga upp lite bilder från i tisdags, då jag tog ledigt från jobbet för att åka till mamma på SPA-party från partylite. Hämtade upp Tea, körde till Timrå och käkade middag med familjen. Sedan färgade Tea slingor på mig, det blev klart lagom tills gästerna kom. Mammas kompis Anette visade massa produkter, plus att vi fick testa fotbad med oljor, krämer, peeling, och samma sak på benen och händerna. Huden blev som ny igen, jag och Tea kunde inte sluta gnida oss på våra lena händer! Jag köpte en duschcreme och en vanlig att smörja på huden, mango-mandarin. Den luktar så gott! Jag har en handkräm o pumptvål sen tidigare, och handkrämen är kanon för min annars så hemskt känsliga o torra hud!

Slingorna blev bra också, jag blev lite rädd när Tea började skrika när vi sköljde bort medlet. Det hade blivit en kant med mörkt hår ca 1 cm vid roten, men det syntes (syndes?) ju inte när håret hade torkat. Naturliga slingor! :P Jättetack till Anna som gav mig förpackningen och Tea som gjorde jobbet!




I lördags köpte S en GPS till mc:n på media markt, de hade 20% på allt! Så nu kan vi åka i hela Europa utan att oroa oss att köra vilse.

Norge vann eurovision vilket var himla trevligt, jag har haft låten på hjärnan ända sedan dess. Sötgutten =) Sverige fick en mer pinsam placering, men det var väl ganska väntat. Jag hann iaf se ganska mkt trots jobb, ända från Norges bidrag (tror de hade nr 20). Så jag kunde gå till Tea o Martin och äta dem ur huset, de klarade ju inte av så mkt godis själva. Det är alltid då jag kommer in i bilden! Haha.

I söndags körde vi pump, sen lunchbuffé på Saigon, det var helt ok måste jag säga! Buffé är alltid trevligt. Precis när vi var klara ringde Emilie och ville ha sällskap på stan, så jag gick dit. Hade spanat in ett par klackisar (till bröllopet såklart) på scorett, men jag visste inte om jag skulle kunna gå i dem. De är inte såå höga, men ganska vingliga. Nu gick jag dit för att visa Emilie, och gissa vad. De fanns för halva priset!! Jag, eller rättare sagt Emilie fick sponsra o slå till. Jag hoppas att vi inte ska stå/gå så mkt på bröllopet :P men det ska nog gå bra, folk har ju sagt att jag faktiskt kan gå i klackisar!

Trackback
RSS 2.0