Biljettproblem

I fredags blev det klart med Pink-biljetterna, vi hittade en tjej som skulle sälja biljetterna till oss för 1300:- om vi garanterade att vi skulle köpa biljetterna. Det gjorde vi, och vi skulle hämta dem här i Sundsvall på söndag. På lördag morgon får jag ett sms där hon säger att det blev nått fel när hon skulle ta bort blocket-annonsen, och en annan har bjudit 1600:- för dem. Jag svarar att hon ju garanterat köpet med oss, och säger att jag inte ger mer än 1400:- för dem. Får till slut ett svar att hon sålt biljetterna för 1600:-. Jag tycker det är så dålig stil, på lördagen var det ju för sent att skicka andra biljetter också (jag hade pratat med en annan om att skicka biljetter), konserten är på tisdag, känns liite riskabelt att skicka biljetterna dagen innan konserten.
MEN jag hittade 2 biljetter på tradera där man kunde välja "Köp nu" för 1300:-. På måndag (imorgon) ska vår kompis från sthlm hämta biljetterna, hoppas den här säljaren är seriösare än den förra..

Idag hade vi öppet på restaurangen pga farsdag. Vi hade massa bokningar och det blev fullt, nästan alla kom samtidigt. Före jobbet lunchade/fikade vi hos farmor & farfar, firade farsgubbarna i släkten.

I fredags skrev jag hemtenta för första gången. Vi fick 4 timmar på oss på 3 frågor, och jag började med sista frågan när det var 30 min kvar. Usch, varför la jag inte upp tiden bättre? Men jag hoppas på ett E iaf, det behövs ju bara hälften rätt för godkänt.
Efter tentan blev det lunch med några klassisar på Sibylla, sen födelsedagsfika med S, S jr o N på eclair. S fyllde nämligen år! Sen blev det jobb ett tag, och sist men inte minst "klassfest" hos en tjej i min grupp. Singstar o buzz, skoj!!

Igår (lördag) var jag ut med gänget från gymnasieklassen, plus några av deras "nya" klassisar :) Fibes oh Fibes spelade på aveny, det var jättelite folk o jag var trött efter jobbet, men det var kul att träffa vännerna!

Fibes, oh Fibes på Aveny
Trackback
RSS 2.0