Blä för cellförändringar.

Idag var jag till kvinnokliniken efter ett provsvar om cellförändringar som kan vara början på livmoderhalscancer. De la på en ättikslösning (tror jag det var) och hittade felet, och om någon månad ska jag tillbaka för ett ingrepp där de kommer bedöva mig och ta bort nån millimeter av det smittade området. Det är lätt att tänka: WHY ME? Men jag ska vara glad att jag bor i ett ett land där de bryr sig om människors hälsa och tar reda på felen innan det blivit något större problem. Men, jag vill inte blöda 3 veckor efteråt, jag vill inte bedövas på andra ställen än i munnen (som jag numera är van vid..). Usch! Jag vill inte!
Det blev dålig koncentration på studieböckerna idag, och spinningen avbokades ganska snabbt efter sjukhusbesöket. :)

Now.. Time for work.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hua! Stackare, men som du säger...tur dom kollar iaf! Det kommer gå bra ändå så, det vet du ju. :)

2009-11-18 @ 00:07:08
URL: http://lillaste.blogg.se/
Postat av: Tulay

Jag fick oxå göra samma undersökning. D var inte alls kul. Men d var nödvändigt. NU vet jag att d inte var nåt allvarligt.

Hoppas det går bra för dig oxå.

2009-11-21 @ 11:10:19
URL: http://tullisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0